10 najlepszych pomysłów marketingowych dotyczących szybkiej sprzedaży drobiu i jaj

17 lutego 2021
Category: Twoje Konto

Prowadzisz fermę drobiu i potrzebujesz pozyskać nowych klientów? Oto 10 zorientowanych na wyniki pomysłów i strategii marketingowych dotyczących szybkiej sprzedaży ptaków i jaj.

Ostatecznym celem każdego hodowcy drobiu jest osiągnięcie doskonałej sprzedaży przy każdym zbiorze i niestety wielu hodowców drobiu utknęło w tym momencie. Spędzają miesiące na wychowywaniu i karmieniu ptaków; a kiedy przychodzi czas na sprzedaż, nie osiągają zbyt wielu rezultatów. Nie z powodu braku popytu na ich produkty; ale dlatego, że tak naprawdę nie zwrócili uwagi na sprzedażowe i marketingowe aspekty swojej działalności.

Jako hodowca drobiu nie powinieneś zbytnio zajmować się aspektami operacyjnymi swojej firmy tak bardzo, że zaniedbujesz teraz aspekt sprzedaży. Jeśli mnie zapytasz, powiedziałbym, że aspekt sprzedaży i marketingu jest przecież jeszcze ważniejszy, nie hodujesz kurczaków do użytku rodzinnego. Jeśli zajmujesz się hodowlą drobiu, aby osiągać zyski, musisz zwrócić uwagę na aspekty marketingowe tej firmy.

Dziś chcę, abyśmy omówili niektóre metody, które jako hodowca drobiu mogą wykorzystać, aby zwiększyć sprzedaż i zwiększyć dochody z działalności drobiarskiej. Niektóre sprytne pomysły obejmują:

10 najlepszych pomysłów marketingowych na szybką sprzedaż drobiu Ptaki i jajka

1. Omijanie pośredników -: Większość hodowców drobiu polega na pośrednikach, którzy pomagają w sprzedaży swoich produktów. Sprzedają hurtowo innym osobom, które z kolei sprzedają konsumentom. Jeśli chcesz sprzedawać szybciej, powinieneś sprzedawać zarówno w ilościach hurtowych, jak i odsprzedaży.

Możesz sprzedawać w ilościach detalicznych, jeśli masz własny punkt sprzedaży. Poszukaj dobrej lokalizacji do wynajęcia sklepu, a następnie użyj go do przechowywania produktów z gospodarstwa, aby oprócz sprzedaży hurtownikom można było również sprzedawać je detalistom.

2. Przenieś swój biznes do sieci -: W dzisiejszych czasach wszyscy kręcą się po internecie. Duży procent ludzi codziennie korzysta z internetu na całym świecie i jeśli chcesz, aby Twoja firma dobrze się rozwijała, nie możesz zamknąć oczu na internet. Twoje konto w mediach społecznościowych to bardzo dobre miejsce do promowania Twojej firmy i zwiększania świadomości na temat Twoich produktów.

Mam kobietę, którą śledzę na Instagramie, która regularnie publikuje na swojej stronie zdjęcia atrakcyjnie zapakowanych, świeżych produktów z jej fermy. Ma wielu obserwujących, a ludzie wciąż pytają ją, gdzie mogą dostać jej produkty na południu, mimo że mieszka na północy. Jestem przekonany, że wielu mieszkańców północy też jej protekcjonuje.

Jeśli chcesz sprzedawać swoje produkty szybciej, powinieneś mieć silną obecność w Internecie, aby ludzie mogli zamawiać produkty online, a nawet ci, którzy nie zamawiają online, mogli rozpoznać i kupić Twoje produkty, gdy zobaczą je w supermarketach lub sklepach spożywczych .

3. Zostań dostawcą hoteli i restauracji -: Napisz genialną propozycję z jasno przemyślanymi zachętami, które możesz zaoferować i wyślij ją do menedżerów hoteli i restauracji. Oferta bycia ich głównym dostawcą mięsa drobiowego i jaj. Hotele i restauracje zawsze mają w swoim menu potrawy z mięsem drobiowym lub potrawy na bazie jajek i muszą skądś wziąć jajka.

Możesz pomóc im mieć dostęp do regularnych dostaw świeżych jaj bez stresu. Pamiętaj, że w wielu hotelach i restauracjach ludzie już je zaopatrują, więc powinieneś pomyśleć o tym, jak przechytrzyć tych ludzi, oferując apetyczne zachęty.

4. Marketerzy pracodawcy -: Marketingowcy? Na fermę drobiu? Tak, marketerzy dla Twojej fermy drobiu mogą zwiększyć sprzedaż o ponad 30%. Po prostu zatrudnij kilku marketerów opartych na prowizjach, którzy zarobiliby określony procent ze sprzedaży, którą wykonają.

5. Dobrze karm swoje ptaki -: Tak, to też jest pomysł marketingowy. Kiedy dobrze karmisz swoje ptaki, dają one duże i dobrej jakości jaja, których chcą konsumenci. Jeśli chcesz, aby Twoje produkty były najlepszym wyborem dla konsumentów, musisz zwracać uwagę na jakość produktów, które wytwarzasz oraz w hodowli drobiu; Oznacza to zwracanie uwagi na rodzaj pokarmu, którym karmisz swoje ptaki, ponieważ dobre jedzenie to dobre jajka i wysokiej jakości mięso.

6. Posiadaj własną rzeźnię -: Nie poprzestawaj na sprzedaży innym firmom do pakowania; nic nie stoi na przeszkodzie, abyś miał również własną rzeźnię, w której możesz pakować i oznaczać własne produkty do sprzedaży i dostaw.

7. Reklamuj swoje produkty -: Powinieneś także angażować się w reklamy i promocje. Nie kupujesz tego, czego nie znasz. Czy ty? Ludzie najczęściej kupują produkty, o których wiedzą lub o których słyszeli, a kiedy reklamujesz swoje produkty, pomaga to zwiększyć świadomość, a następnie popyt na Twoje produkty.

8. Przeprowadź badania marketingowe -: Innym sposobem na zwiększenie sprzedaży produktów drobiowych jest regularne przeprowadzanie badań marketingowych. Dzięki temu będziesz mieć jasny obraz tego, czego oczekuje klient, obszary, w których podaż produktów jest niewystarczająca i co możesz zrobić, aby poprawić jakość produktów, które oferujesz swoim klientom.

9. Wypróbuj usługi z dostawą do domu -: Usługi z dostawą do domu też działają. Dzieje się tak, ponieważ wiele osób jest często zbyt zajętych, aby wybrać się do sklepu spożywczego, a wtedy wiele osób uwielbia ich świeże jajka.

Możesz to wykorzystać, aby zaoferować usługi dostawy do domu osobom, które wolą kupować świeże jajka lub osobom, którym łatwiej jest zamawiać produkty w zaciszu własnego domu. Możesz także służyć seniorom, osobom niepełnosprawnym fizycznie lub chorym, którzy nie mogą chodzić do sklepów spożywczych na mięso i jajka.

10. Używaj atrakcyjnego opakowania -: Projektując materiały opakowaniowe dla produktów drobiowych, należy zadbać o to, aby były atrakcyjne i wyróżniały się na tle wszystkich innych produktów na rynku. Dobre opakowanie może przyciągnąć więcej kupujących.

Inną rzeczą, o której musisz wiedzieć, jest to, że kupując produkty spożywcze, ludzie zwracają teraz uwagę na informacje żywieniowe. Dlatego powinieneś rozważyć dodanie pewnych informacji o swoich produktach, takich jak zawartość kalorii, białko, witaminy i wszystkie inne informacje, o których chcieliby wiedzieć ludzie dbający o zdrowie.

We use cookies to provide you with the best possible experience. By continuing, we will assume that you agree to our cookie policy