Czarny piątek (Black Friday) to jedyny tego typu dzień w roku. Sklepiki na całym świecie przygotowują promocje. Przed drzwiami wejściowymi ustawiają się kolejki, zaś przy kasach nierzadko rozgrywają się dantejskie sceny.

Warto wiedzieć, że tego dnia klientom przysługują takie same prawa, jak dzięki co dzień. Nadal więc można zareklamować wadliwy towar. Koniecznie trzeba też testować, czy cena promocyjna faktycznie jest niższa niż na co dzień.

Urząd Ochrony Konkurencji i Klientów przypomina cztery najważniejsze maksymy:

Foto: adaptacja a mianowicie Mariusz Olszewski / Business Insider Polska Źródło: na podst. UOKiK Tagi: Black Friday Komentując korzystasz spośród narzędzia Facebooka. Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami Internautów. Aby zgłosić naruszenie – kliknij w link „Zgłoś Facebookowi” przy wybranym poście. Regulamin i zasady obligatoryjne na Facebooku znajdują się pod adresem https://www.facebook.com/policies

Polecamy

  • Piotr Kuczyński: "Jestem wściekły. Zmieniłem punkt widzenia o likwidacji OFE. Na jeszcze gorsze"

  • Jeśli ktoś spóźnił się ze złożeniem PIT, ma możliwość uniknąć kary. Wystarczy czynny żal

AUTOPROMOCJI Koniec bloku reklamowego

Afera GetBack

  • Trigon TFI zmienia nazwę po aferze GetBacku

  • Afera GetBacku. Gerda Broker próbuje uciec spod topora

  • Afera GetBack. Twórca Altus TFI usłyszał nowe zarzuty

  • Zatrzymano byłego prezesa Myśl Banku i kilkunastu pracowników. Chodzi o aferę GetBack

Notowanie