Stripe FAQ

17 lutego 2021
Category: Możesz Również

Stripe to jeden z obsługiwanych przez Squarespace Commerce procesorów płatności. Oto kilka często zadawanych pytań na temat Stripe.

Jak zacząć korzystać ze Stripe?

Połącz swój sklep Commerce z kontem Stripe w panelu Płatności. Aby dowiedzieć się więcej, odwiedź Akceptowanie kart kredytowych w Stripe.

Z kim mam się skontaktować, aby uzyskać pomoc?

Jeśli masz pytania dotyczące połączenia Stripe lub przetwarzania zamówień przez Squarespace, możesz otworzyć zgłoszenie.

Aby uzyskać pomoc w przypadku innych pytań dotyczących Stripe, w tym przelewów bankowych, odrzuconych opłat lub zabronionych produktów, skontaktuj się ze Stripe lub zapoznaj się z ich dokumentacją.

Jakie metody płatności mogę zaakceptować za pośrednictwem Stripe?

Utrzymany

Możesz akceptować te karty poprzez naszą integrację ze Stripe:

  • Visa (karty kredytowe i debetowe)
  • MasterCard (karty kredytowe i debetowe)American ExpressDiscover (tylko sprzedawcy z USA)Możesz także akceptować Apple Pay od klientów dokonujących płatności na obsługiwanym urządzeniu.

    NieobsługiwaneSquarespace nie może zaakceptować:

    • Polecenia przelewu i obciążenia ACH
    • AlipayBancontactBitcoinGiropayGoogle PayideałPolecenie zapłaty SEPASOFORTWeChat PayW jaki sposób Stripe przetwarza płatności?

      Stripe przetwarza wszystkie transakcje za Ciebie. Po podłączeniu konta Stripe możesz natychmiast akceptować płatności.

      Środki są dodawane do Twojego konta bankowego na podstawie harmonogramu wyświetlanego na pulpicie nawigacyjnym Stripe. Jeśli mieszkasz w Stanach Zjednoczonych, po pierwszym przelewie może być możliwy dwudniowy transfer.

      Aby zobaczyć, jak informacje o płatności są wyświetlane na pulpicie nawigacyjnym Stripe, odwiedź dokumentację Stripe.

      Jakie informacje o transakcjach wyświetla Stripe?

      Twój panel Stripe wyświetla podsumowanie płatności dla każdej transakcji, w tym:

      • Wielkość płatności
      • Opłata transakcyjnaSaldoTermin płatnościInformacje rozliczeniowe klientaAdres e-mail klienta, jeśli był zalogowanyStripe nie wyświetla szczegółów produktu.

        W jaki sposób Stripe przelewa pieniądze na moje konto?

        Stripe dodaje środki na Twoje konto bankowe w najszybszym dostępnym planie wypłat. Możesz zmienić swój harmonogram wypłat na dłużej niż minimum w panelu sterowania Stripe. Stamtąd możesz również wyświetlić wszystkie przelewy ze Stripe na swoje konto bankowe.

        Czy mogę akceptować PayPal przez Stripe?

        Nie, ale możesz podłączyć konto firmowe PayPal, aby umożliwić klientom płacenie za pomocą PayPal. Możesz połączyć zarówno Stripe, jak i PayPal.

        Czy muszę mieć konto Stripe, aby korzystać z Commerce?

        Nie. Możesz podłączyć konto firmowe PayPal i pozwolić klientom płacić tylko za pomocą PayPal.

        Czy Stripe jest bezpieczny?

        Otrzymałem wiadomość e-mail z informacją, że podłączyłem nowe konto Stripe, ale nie wprowadziłem tej zmiany.

        Jeśli otrzymałeś tę wiadomość e-mail i nie połączyłeś nowego konta Stripe, skontaktuj się z nami, abyśmy mogli się tym zająć. W międzyczasie ze względów bezpieczeństwa zalecamy następujące kroki:

        1. W ustawieniach płatności odłącz i ponownie połącz swoje konto Stripe. Otrzymasz kolejny e-mail z potwierdzeniem.
        2. Zmień hasło do konta Squarespace.Czy Stripe odrzuci fałszywe zamówienia lub karty?

          Stripe stosuje kilka praktyk monitorowania w celu wyłapywania fałszywych opłat i podejrzanej aktywności. Jednak jako sprzedawca korzystający ze Stripe jesteś odpowiedzialny za zapewnienie swoim klientom tego, za kogo się podaje.

          Aby dowiedzieć się więcej, odwiedź dokumentację Stripe na temat zapobiegania oszustwom i przejrzyj przewodnik dotyczący ochrony przed oszustwami, aby poznać strategie minimalizacji oszustw.

          Jak Stripe traktuje spory?

          Aby dowiedzieć się, jak Stripe traktuje spory, odwiedź ich dokumentację.

          Czy istnieją ograniczenia dotyczące tego, co mogę sprzedawać w Stripe?

          Tak. Squarespace i Stripe mają osobne ograniczenia dotyczące tego, co można sprzedawać za pośrednictwem naszej platformy. Upewnij się, że nie sprzedajesz żadnych towarów ani usług, które:

          Jakie są opłaty manipulacyjne w Stripe?

          Opłaty manipulacyjne Stripe różnią się w zależności od kraju. Odwiedź stronę cennika Stripe, aby uzyskać szczegółowe informacje.

          Jakie są opłaty transakcyjne Squarespace?

          Squarespace pobiera różne opłaty transakcyjne w zależności od planu rozliczeniowego. Więcej informacji można znaleźć na stronie Opłaty transakcyjne.

          Całkowity zwrot zamówienia powoduje zwrot wszystkich opłat transakcyjnych Squarespace.

          Czy mogę skonfigurować abonament, raty lub inne powtarzające się płatności za pośrednictwem Stripe?

          Tak. Jeśli używasz Stripe jako procesora płatności, możesz sprzedawać produkty objęte subskrypcją za pośrednictwem Squarespace. Aby dowiedzieć się więcej, odwiedź Produkty objęte subskrypcją.

          Czy istnieje minimalna lub maksymalna kwota opłaty?

          Tak. Minimalna kwota opłaty Stripe różni się w zależności od waluty. W USD minimum to 0,50 USD. Możesz naliczać wartości do ośmiu cyfr, chyba że Twoją walutą jest rupia indonezyjska (IDR), co pozwala na naliczanie wartości do 12 cyfr. Aby dowiedzieć się więcej o tych limitach, odwiedź dokumentację Stripe.

          Czy mogę podłączyć Stripe do mojej strony próbnej?

          Możesz połączyć Stripe z witryną próbną, ale możesz wykonywać tylko zamówienia testowe.

          Czy zakupy za pomocą Stripe obejmują kody rabatowe?

          Tak. Zniżki, podatki, koszty wysyłki i wszystkie inne koszty związane z zamówieniem można przetworzyć za pomocą Stripe.

          Czy klienci mogą płacić za pomocą wielu kart?

          Nie. Przy kasie nie można podzielić sumy między kilka kart.

          Rozwiązywanie problemów

          Komunikat o błędzie: To konto już istnieje

          Zobaczysz ten komunikat o błędzie, jeśli masz już konto Stripe lub jeśli zacząłeś tworzyć nowe konto bez ukończenia weryfikacji e-mail Stripe.

          Jeśli masz już konto, zamknij wyskakujące okienko, uruchom ponownie proces i kliknij Masz już konto Stripe? w prawym górnym rogu, aby połączyć swoje konto.

          Jeśli niedawno utworzyłeś nowe konto, sprawdź pocztę e-mail i zakończ proces weryfikacji Stripe, zanim spróbujesz połączyć konto ze Squarespace.

          Komunikat o błędzie: Coś poszło nie takJeśli widzisz ten błąd podczas konfigurowania połączenia Stripe, wyłącz wszystkie rozszerzenia przeglądarki i spróbuj ponownie. Możesz także spróbować połączyć pasek z innej obsługiwanej przeglądarki.

We use cookies to provide you with the best possible experience. By continuing, we will assume that you agree to our cookie policy